Att vara ledare kräver en mängd kompetenser inom affärer, beteende och varumärke. Vi har en unik kompetens i hur du som ledare kan utnyttja och frigöra potentialen hos dig själv och de du leder.

Kontakta oss
  • Business: Hur ni målsätter och utvecklar affären.

  • Brand: Hur ni paketerar det ni säljer och påverkar köpprocessen.

  • Behaviour: Hur ni leder och motiverar organisationens och individernas beteende.

Boka möte idag

BOKA

Ta makten i ditt liv

Livet är en upplevelse, nämligen din egen. Hur du väljer att tolka ditt liv är helt avgörande för den upplevelse du får och därmed hur du ser på ditt liv. Ibland kan det vara svårt att veta hur man skall göra eller tänka för att uppnå positiv förändring i sitt liv. ”Hävstångseffekten”, en bok i personligt ledarskap, ger dig nycklarna.

  • Vill du ha ett enklare och rikare liv?
  • Vill du lära dig styra dina tankar och känslor så de inte styr dig?
  • Vill du uppnå dina drömmar?
  • Vill du må bättre, stressa mindre och få mer tid med familjen?
  • Vill du förenkla ditt liv och få bättre balans?
  • Vill du kommunicera bättre och lära dig det hemliga språket?
  • Vill du ha en hälsosam kropp som ger dig energi?
  • Vill du arbeta mindre och tjäna mer?
  • Allt detta kan du uppnå. Det handlar bara om hur du styr ditt liv.
Läs mer
Köp boken idag!

Brain Business – Leveragemodellen skapar tillväxt

Det finns genvägar till framgång. På samma sätt som du kan använda en nyckel för att öppna ett lås, ett telefonnummer för att komma till rätt person eller ett recept för att laga en bra maträtt fungerar det när det gäller affärer. Vissa genvägar är synliga och logiska, vissa är osynliga och psykologiska. På leverage har vi ägnat de sista 11 åren till att bedriva framgångsforskning och identifierat 12 framgångsnycklar som alla var för sig skapar resultat, tillsammans en revolution. Skälet till att framgångsnycklarna och vår modell fungerar är att de utgår från vår minsta gemensamma nämnare – vi är människor. Allt startar i hjärnan…

BUSINESS

BEHAVIOUR

BRAND

Läs mer om Leveragemodellen